06 December 2009

jawapan 2

"How about your character akram? still the same?"
disoal oleh orang luar..

character saya, orang kata tiddak berubah, sama je mcm dulu.
yg perubahnya,
-saya menjadi lebih pendiam
-i'm less prone to do the wrong things prohibited by Islam..which is a good thing for me.
-skill yg saya reti buat sbelum ni, macam After Effets atau Photoshop, maybe ade hilang sikit2, tapi actually saya blom cuba try buat lagi...so tk tau la sekarang..

yang penting skrg ni, saya cuba jadi secemerlang dlm pelajaran mcm dulu, tapi mmg tk berharap sangat pun sbb mak kata "kalau tk dapat mumtaz pon, jgn stress, relek je. yang penting dapat lepas and jadi Dr yg baik".
jadi itulah yg saya pegang,,buat je semampu yg boleh..
sekian.

1 comment:

  1. InsyaAllah, Akram akan dapat mencapai cita-cita menjadi seorang doktor yang baik satu hari nanti. Niat yang baik , disertai dengan usaha dan doa, insyaAllah.

    ReplyDelete